Prekių pristatymas

 

Prekės yra pristatomos Lietuvoje. Siunčiant į užsienį, pristatymo kaina skaičiuojama kiekvienam užsakymui atskirai.
Prekės išsiunčiamos per 3-10 darbo dienų po užsakymo apmokėjimo. Kiekvienas užsakymas vykdomas kuo greičiau. Esant ilgesniam pristatymo terminui su jumis susisieks užsakymo administratorius ir suderins pristatymo detales. Kiekvienu atveju dėl pristatymo Jus informuosime el. paštu arba telefonu.

Prekės pristatomos keturiais būdais:

1. Pristatymo kaina Lietuvoje į artimiausią Lietuvos pašto skyrių 4,50 eur

2. Pristatymo kaina kurjeriu Lietuvoje nurodytu adresu:
Kurjerio paslauga kainuoja 5,50 Eur

3. Pristatymo kaina siunčiant į pasirinktą paštomatą;

Paštomatų paslauga kainuoja  4,50 Eur

4. Nemokamai – prekes atsiimant patiems Kaune Daivos Artele parduotuvėje, adresu: Stulginskio g. 50, Kaunas. Kada galima atsiimti prekę, Jus informuosime telefonu arba el. paštu po apmokėjimo.

Prekės pristatymo būdą pasirinkite formuodami užsakymą!

Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti siuntos būklę. Pastebėję siuntos pažeidimą, Jūs siuntos turite nepriimti ir tai pažymėti siuntos važtaraštyje. Jums priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta priduota tvarkingai ir Jūs pretenzijų neturite.

Garantija

Gavus pažeistą siuntą, užpildykite reikiamus transportavimo kompanijos dokumentus apie pažeidimą ir kreipkitės elektroniniu paštu info@daivosartele.lt

Prekių grąžinimas

Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001m. birželio 29d. Lietuvos Respublikos ūkio ministro įsakymu Nr. 217 “Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo”.
Grąžinama prekė privalo būti gražinama ne vėliau nei per 14 dienų ir privalo būti kokybiškai sukomplektuota. Už pilną prekės sukomplektavimą ir supakavimą atsakote Jūs. Jeigu prekė nėra pilnai sukomplektuota ir tinkamai supakuota, mes ar mūsų atstovas nepriimsime prekės grąžinimui.
Prekė turi būti grąžinama tvarkingoje pakuotėje, kurioje siunta ir buvo gauta. Pakuotė turi būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta ir įpakuota. Prie prekės privalo būti visi dokumentai, gauti kartu su preke.
Kai grąžinama nekokybiška prekė, mes įsipareigojame priimti nekokybišką prekę ir ją pakeisti analogiška preke. Jei neturime analogiškos prekės, grąžiname Jums už prekę sumokėtus pinigus.